Hayatımda sigara kullanmadım ama kullanmış gibi kütür kütür öksürüyordum doktor grip dedi ilaç vermedi, dinlenme verdi ben evde ayrıca keçiboynuzu pekmezi yedim sabah akşam birer tatlı kaşığı o gece gelen öksürük nöbetlerini baya kesti. Birde pekmezi deneyin isterseniz. Çok geçmiş olsun.