Deniz2961 Bir ay önce kutusu yenilendi benim eczacim öyle söyledi gebeliğin 3.ayından beri de kullanıyorum doktorumun önerisi ile. Aile hekimim endokrin doktorum ve kadın doğum doktorumda biliyor sıkıntılı olsa birinden biri birşey söylerdi diye düşünüyorum.