Tgb060919 (22+5) ilk gebeliğim. Biraz önce göğsümden şeffaf bir sıvı geldiğine şahit oldum. Bir damla kadar. Su gibiydi. Herhangi bir koku almadım. Yarın randevum var doktoruma da soracağım ama sizin bir bilginiz var mı? Normal mi?
Mom46 Tgb060919 korkulacak bşy değil cnm o süt kanalların açıldığı için bndende 18.haftadan beri geliyor şuan bnde 26