Sudeeali Ben 38. Haftama girdim bir oğlum olucak allah nasip ederse 😇 4 gün önce gittim 3250 kiloydu boyuda 53 cm olmuş bekliyoruz bakalım ♥️🥰
Esr36 Sudeeali ya benim de 38 de 2900 kilosu bana biraz az geldi acaba nr yaosam daha da kilo almasi icin
busraa_01 Sudeeali Canım bende yarın 38 haftama giriyorm bugün çok zorluk çektim sanki heran doğuracak gibiyim yürürken özellikle çok ağrım oluyor acaba doğum yakın mi normal mi bunlar😑Yarın da kontrolüm var bakalım
2cocukluana_ Esr36 şuan 36 haftaligim 34 haftayken canım nesquik istemişti sütle karıştırıp yenen top top olan var ya o ondan hergun yiyordum meğerse bebeğe inanılmaz kilo aldırıyorms 34deyken 2100 demişti kilosuna bugün gittim 36+0 iz 3240 gr dedi doktorum resmen 15 günde 1 kilo inanamadm tavsiye ederim 😊
iremss Esr36 ayneeen ama o zamana kalmaz gibi geliyo ama şu anlık bir şey hissetmiyorum belli de olmaz diyorum artık 🤷🏼♀️🌸
Sudeeali busraa_01 normal normal hızlı yada yavaşta yürüsen bi yerden sonra ağırlık kendini belli ediyo valla bende nefes nefese kalıyorum 🤷🏻♀️🤷🏻♀️
neva01 busraa_01 insallh dogum yakindir 37 haftaligim bitmek uzere sanci vs hicbisey yok artik dogurmak ıstiyorum sadecr rahmime baski6 var
abilgili 2cocukluana_ nesquik şeker oranı çok yüksek, içeriğinde birçok katkı olan bir ürün, muhtemelen kanınızdaki glikoz seviyesi çok yükseldiği için bebeğe kilo olarak yansımış, bu yolla bebeğin kilo alımı sağlıklı değil, dikkat edin derim🙏🏻