Cansu_1515 ben 2 kere farklı antibiyotik kullandım doktorumun gozetiminde. Şuan çok az bı enfeksiyon kalmış o yüzden tek kullanımlık şase verdi onu kullandım. Solgar'in cranberry diye bir vitamini var, doktorun takviye olarak onu da tavsiye etmişti ısrar yolu enfeksiyonuna iyi geliyormuş kullandım faydasını gördüğümü düşünüyorum. Doktorunuza danışarak kullanabilirsiniz