Hilalse Ask_H 17+6 bende öyle yaparım ömür boyu koruma çok iyiymiş ama sağlık ocağına bir daha kayıt mayıt uğraşamam özelde hallederim onu merak etmiştim yok mok derlermi diye yüksek ihtimal demezler cumartesi öğrenicem bakalım 🤷🏻♀️
Zlmdnccc Hilalse bende 23+5 im canım dün yaptırdım ilk aşımı saglık ocagında yaptırmam lazım dediler yaptırdım hic acımadı agrımadı bugün biraz şişti agrıyo ama büyütecek bisey degil engel olmuyo yani 😀