Senadgo sancınız olupta mı 36da basladınız girmeye acaba nasıl oluyo ?
Ben iki gün önce nabız düşük dediler sağlık ocağından acele gittim doktora normalde haftaya gidicektimde 36. Haftamda sancın olursa catı muayenesi yapcaz yoksa yapmıcaz demişti. Acele gidince nstye gircek miyim peki dediğimde bebek gayet hareketli gerek görmüyorum dedi