Gamz bende 11 haftalıkken kahve rengi lekelenmem olmuştu ve korkup doktora gittim ultrasonda rahğm içinde kanama görmedi progestan verdi vajinadan uyguluyordum ama bir taraftan da çok korkuyordum bir şey olacak diye çok şükür bir şey olmadı bebeğim 1 aylık şimdi.Doktor ozmn her üç hamileden birinde olur korkulacak bir şey değil şakır şakır şakır kanamadıkça demişti.