Yello Kızlar doktorum bugun yumurtama baktı bırtanesı çatlamış dıgerı 20 mm miş catlamak uzereymıs ovıtremıydı o iğneyı verdı yarın vurdurtucam bugun yarın cuma ılıskı önerdı ama bugun yapamıcaz sanırm acaba sorun olurmukı bılenler yazablrmı
Elif_Annesi24 Yello canım ovitrella iğnesini kullanınca saati mutlaka kaçırma aynı saate ilişki olsun önemli ve bir gün arayla mutlaka ılıskı doktor zaten öneriyo ben. Ovulasyon testi var oda yumurta catlaması oldumu dıye bakabilirsin kendi takibini yapabilirsin inşallah cok ıyı sonuc alırsın
Fatmazarif Yello bence yaptır bende aynı iğneden vuruldum sonra oğluşum oldu inş seninde olur rabbim gönlüne göre versin ❣️
Yello Fatmazarif amın canım yaptırıcmda bugun ılıskı olmasa sıkıntı olurmu acaba dıger yumurta ne zamn catladı bılmıyorm
Kkubraaa Canim igneden sonra 36. Saat onemli onu kacirma bide yapabiliyosaniz doktorun dediklerini hani dedigi gunde yapmaya calisin
DiplomaliEvHanimi Kkubraaa bende pazrtesi igne oldum sabah 11de. Dun gece 10gibi birliktelik oldu bugunde olcak yarin goreve gitcek bide cuma olacak daha sonra pzartesi progesterona mi ne bakilacakmis kan vercem bugn aksama dogru alt karnimda asiriii gaz var cok rahatsz edio ins tutar ya
Fatmazarif Yello ben düzenli bir sekilde girince tutu aksatmadım hiç bence sende aksatma belki tutar canım elinden geliyorsa kaçırma fırsatı değerlendir
Kkubraaa Diyelim p tesi sabah 9 da igneyi vurdurdun sali gunu aksam 9 iliskiye girmeniz lazim 36 saat oluyor
Kkubraaa Yello beklemedeyim canim yarin 18. Gun 15. Gunde test yaptim negatif cikti adet 16 subatta bekliyorum.