Merhaba anneler. Bugün 27+6 olduk. 3 boyutluda bebeği görmeye gittim. Son adetimin ilk günü 24 temmuz-son günü 28 temmuz. Doktorlar 29 haftalık diye yazdı🥴 kafam karışık nasıl yani. SAT gününe göre 29 demek ne demek? Ben 27 miyim 29 muyum. Neye göre farklı çıkıyor bu. Bilen araştıran var mı.