Beyza78 Haftamdayım yoğun bir şekilde akıntım oluyor doktora söylediğim vakit idrar testi yaptı az bi enfeksiyon çıktı tek kullanımlık ilaç verdi buna rağmen devamlı devam ediyor bu akıntı hamilelik öncesinde hiç böyle bir akıntım olmamıştı bu herkeste oluyor mu korkulacak bir durum mu
Zeyk Beyza78 enfeksiyon her zaman tehlikeli bir durum. 3-4 litre su içmen lazim. Ne kadar idrara çıkarsan o kadar kolay atarsın enfeksiyonu.
Leylacetinkaya Beyza78 benimde önceden yoktu hamilelikte oldu hatta aşırı bir şekilde rengide yeşil bende fitil kullandım ama fayda etmedi