Lamia65 valla bak ben de haşimato tiroidi var, yumurtalık kisti var, hatta patlamıştı kistim, büyük bi ameliyat geçirdim. Doktor senin tüplerin tıkalıdır büyük operasyonlarda enfeksiyon yapışır tüplere dedi . 5 ay Deneyin, sonra gelirsin açarız tüplerini dedi.Endokrin Doktorum desen o da zorlu bi süreç uzun sürebilir hamile kalman dedi. Bende eşime olmazmış napalım artık dedim.Bi kere denedik ama olmuyor Sanıyoruz ya zaten kafamız rahattı. Sonra oldu hiç hazır değildik tabi ani oldu . E hani olmuyordu beni mi kandırdın dedi bi de,çünkü henüz çocuk istemiyordu ilk bi alışamadı😂çevremizdeki hemen hemen herkes çocuk öyle kolay olmuyor merak etme diyordu eşime, biraz korkuyordu baba olmaktan açıkçası neyse.Ve ne ayakları diktim ne bişey, en güzeli kafa rahatlığı. Olmuyor gözüyle bakınca kolay oluyormuş meğerse 😀