Esramtss 7+6 haftadaym dün kalp atışını duydum çok şükür doktor folikasite başlattı 5inci haftada falan akıntıyla leke gelmişti şimdi tekrar geldi sizede oluyormu ister istemez korkuyorum sizede olduysa yazarmısınz lütfen
Zeyk Esramtss Herkeste olmuyor. Ben 35+6 bir kere ne kanama ne lekelenme yaşadım. Belli olmaz yerleşme değil düşük tehlikende olabilir. Progestan kullanman gerekebilir. Bunu buradaki lerden değil doktorundan öğrenebilirsin. Herkese normal dese bile doktoruna danış. Başkalarına normal olan sana zarar verebilir.
Berson Esramtss geçmiş olsun cnm 2 gün önce kanamam oldu doktorum iğne verdi düşük tehlikem varmış kanamam dün durdu bugünse kahverengi yapışkan akıntım devam ediyor 6 haftalığım doktorunla görüş yinede 🙏🏻
Zeyk Esramtss hayırlısı olsun hakkında canım bişey diyemem ama önlem alman gerekebilir randevuyu bekleme erken saatlerde sıra almayi dene.
Esramtss Zeyk olmadı acile giderim çünkü burda randevu zor bulunuyor bulsanda 2 hafta snraya veriyor malesef ki
Esramtss Berson benim kanama gibi yokta öncedende gelmişti yerleşme gibi hamile olduğumuda ilk öyle anlamıştım bu haftalarda hala oluyormu bilmiyodum doktora randevu 2 hafta sonraya veriyor erken görmem mümkün değil oyuzden yazmak istedim tekrar olursa acile giderim inşallah sorun olmaz ya