Yakamoz__gul Ozge-46 ben yeğenime minik mucizeler sayfasından baskılı takım yaptırdım çok güzeldi kaliteliydi ama nede olsa baskı olduğu icin yıkanınca rengi soluyor biraz. Ama bunların hepsi solar. Hiç bozulmasın derseniz nakış yaptırın
Zuhraa Ozge-46 bende minikonsepten yaptırmaya karar verdim hem islemeleri cok hosuma hemde baski istemedim. Arkadasim yaptırdı cok güzeldi