Arkadaşlar merhaba Allah’ın izniyle 21+3 günlük gebeyim. Ben sola yattiğimdada sağda kalp atişi gibi böyle hareket hissediyorum. Sola yattiğimizda hep soldamo hissetmemiz gerekiyor? Yoksa sola yatsakta sağdada hareket hissedebilirmiyiz. Kafama takıldı 🙄 Hepimize sağlıklı sıhatli hayırlı gebelik süreci ve ömür diliyorum Şimdiden sağolun🤲🏻