Filizzz66 Dün doktorda detaylı ultrasona girdim herşey iyi dedi ama alttan elle kontrol ettiğinde rahminde yumuşama var dedi ama hiçbirşey yapmayıp gönderdi😔 başına gelen var mı? Ne tavsiye edersiniz
TugceCakir Filizzz66 18. Haftada neden alttan muayne ediyo canım anlamadım. Ben 30 haftalık hamileyim daha beni alttan muayne etmedi doktorum. Herşey iyiyse neden buna gerek duydu ki
Filizzz66 TugceCakir 16. Haftaya kadar hep kanamam yada lekelenmem oldu. Birde ben yurtdışında yaşıyorum burdaki sistem farklı demek ki ilk 3 ay zaten hep alttan kontrol ediyorlar