Yasmin07 canım burda o kadar saçma sapan yorum yapanlar olmuş ki bilen de bilmeyen de konuşmuş .En iyisi ilk randevunda doktorunla konuş öğren ama eş aşağıda olanların çoğu dinlenerek yukarı çıktığını söylüyorlar benim 16.haftaya kadar aşağıdaydı hafif lekelenmelerim oluyordu sonra cıktı yukarı erken doğum riski yok ama normal yapamazsın yukarı cıkmazsa demişti doktorum