Merhaba arkadaşlar 24.08.2018 saat 07:00 da oğlumu kucağıma aldım.48 saat sancı sonrası dikişsiz kesisiz 4.040 kg ile normal doğumla bebeğimi kucağıma aldım.Hayatımda böyle bir acı yaşadığımı hatırlamıyorum. Allah herkese hayırlı doğumlar nasip etsin inşallah 🙏🏻🙏🏻
Benim ilk gittiğim doktorum bu çoçuk iri olucak bı hastane iri bebeği normal doğurtmaz dedi.eşim normal doğum istiyodu sonra yusuf hocayla tanıştım kendisi tamamen annenin yapısının bunun için yaratıldığını düşünen bi doktor 32. Haftamda başladık kendisiyle yola cuma gece1 de başladı sancım ara ara ama keskin sabaha kanam olunca gittim 3 cm açıklık var dedi aslında oğlum gelmeye karar verip vazgeçmişti doktorum eve gidip akşam 5 te gelmemi önerdi. Eve geldim sancılarım bi 7 dkda bir bi bir saatte bir vuruyodu açıklığım 4 cm bulmuştu yatışım yapıldı. O saatte başladı işte daha büyük sancılar oğlum sancılarını 3 dk da bir yolluyodu sonra vazgeçip yarım saat durup doğumu durduruyodu sabaha kadar süren bi geliyorum bi gelmiyorum serüveni 5 de doğumganeye indirildiğimde artık dayanılmazdı ebe doktorumu aradı.kendisi hastaneye geldi kontrolunu yapıp odasına gitti son iki saate ebemiz plates topuyla ıkınma çalışmalarına başladı açıklığım 9 cm olunca çengele aldılar ondan önce herşeyi çıkardığım için büyük bi açlık ağrıyı ve sancıyı konuşmak dahi istemiyorum yerlere yatıp sezeryana alın yeter bu çoçuğu alın doğurmıcam dediğimi biliyorum. 10. Cm açıklıkta ilk büyük ıkınmada kafası vajinaya dayandı oğlum kesesiyle doğdu bu arada ıkınırken kimse müdahale etmedi ebe ve doktor ellerinde eldivenle karşıdan izlediler.İkinci ıkınmamda artık oğlum doğmuuş içimden bir aşk gelmişti o anki rahatlama hissi 48 saat tepinen ben depilmişim gibi aslında doktorum 8 cmde kesi yapabilirdi ama kendisi ilkel yaşamdaki gibi tamamen doğal bi doğumda yana gerekmedikçe müdahale etme taraftarı feğil baştaok kızdım çünkü çıktkğımda serum dahi bağlamadı kesik yok dikiş yok o açlıkta o bebeği ordan ittim ve çıktı bunun gururu vardı.Allah herkese evladını hayırlısıyla kucağına almayı nasip etsin 🙏🏻🙏🏻