Dün akşam aynı şeyi yaşadım. Bi baktım günlük ped ıslanmış iyice. Ortalığı ayağa kaldırdım. Sonra sakinleşip bekledm biraz. Dedim bidaha olursa hemen hastaneye. Acile gtmek istemedim hemen emin olmadan. Çok şükür bugün gelen giden bişey yok. Ama tetikte bekliyorum Allah muhafaza. 22 haftalığım bende