Selam, yasm 25 1 yıllık evliyim 1 aya doğum yapacağım allah kısmet ederse bu yasima kadar hep 75 beden dim şuan 85 oldum ama hala göğüs ucum yok hep içeride zaten kahverengi yuvarlak kısmı da büyük dgil sadcee üşüdüğm zaman çıkıyor içi onu fark ettm dus alırken sağlık odağındaki ebe de gördü bebe yağı ile ucuna masaj yapmaya başla dedi ne kadr faydası olur bilmiyorum ama bebek için aksi bir durum olmamasi içiin simdiden ne yapabilirim ? Bilginiz var mi