Maside_ merhaba, ilk üç ay zaten beslenmede sarkmalar olabiliyor. Bebek henüz sizin yediklerinizden beslenmeye başlamadı o yüzden hiç endişe etmeyin. 2. trimester itibariyle beslenme daha önemli. Şuan sizin için tek önemli şey aç kalmamak. Benim doktorum sadece peynir ekmek bile olsa yiyeceksin demişti. Sağlıklı şeyler seçmeye çalışın. Peynir, kuruyemiş meyve vs. Patates de mide bulantisina iyi geliyor aklınızda olsun. Sonrasında zaten birden iştahınız açılacak.