Berfin_oruclu Ben 10 haftalık hamileyim bugün kanamam oldu gittim hastaneye doktor ilâç falan verdi dinlen dedi bide ama ben korkuyorum bi kere daha böyle olmuştu ve obursu gün düşük yapmıştım nahapmaliyim
Bsrlmnemr Berfin_oruclu canım çok bi bilgim yok ama doktora gitmen iyi olmuş bak ilaç flan vermiş.. İlacını aksatma kullan birde pek hareketlenme dinlen bence bol bol. Doktorun öneride bulunmuştur illa
Tstnptt Berfin_oruclu canm bende senin gibi 10 haftalığım kanamam oldu yat dinlen başka Bi cözümü yok bunun dedi bide kapalı düşük olacağını düşünmüyorum dedi sağlıkla alırız inşallah evlatlarımızı
Albatros Berfin_oruclu geçmiş olsun bende 13 haftalık hamileyim bende de 11. Hafta da kanama oldu hemen Dr ye gittim ilaç verdi WC harici ayağa kalkmayacaksın dedi. Bugün son günüm yarın işe başlayacağım.sizde yatıp dinlenin yapacak bişi yok maalesef
Sumeyye_g Berfin_oruclu benimde oldu hemen hastaneye gittim progesteron hap proluton depot iğne ve önlem amaçlı kan sulandırıcı hap alıyordum ve işe bile gitmedim 1 ay full yattım riskim geçene kadar yattım hiç iş yapmadım elime bişeye sürmedim şükür iyiyiz şimdi sizde yatın şakın bişey yapmayın yorulmayın ilaçlarını düZenli kullan bekadan süreceği hiç belli olmaz çünkü rabbim sağlıkla kavuşmak nasip etsin inşallah