Kizlar merhaba ben 10+2 haftalik hamileyim ve az önce oturduğum binanin asansöründe ariza oldu ve ben içindeydim asansörden cok kötü ses geldi ve saga sola carpmaya başladı ve hizlica yere düşerken 2. Katta asili kaldi resmen çakıldı ve ben cok kötü sarsildim eşim ve kapici kurtardi eve ciktim su icip direk lavaboya geçtim kanamam gelmisti hemen dr aradik yarim saate hastanede buluşacağız, cok korkuyorum bel ağrım ve sancim var karnim taş gibi kizlar 10. Hafta da düşük olur mu zaten gebeligimin ilk haftalarinda kanamam vardi tam atlattim 10. Haftaya girince rahatladim derken bugünüm kabus oldu. İnşallah bebeğim sagliklidir ve kanamam artmaz.