Merhaba arkadaşlar
39 haftalık hamileyim. Bebegimde gelişim geriliği var ve beklemek riskli olabilir bazı sorunlardan dolayı. Bir de annem ilk bebegini kakasını yediği için kaybetmiş bu da bende korku oluşturdu. Doktorumla konuştum. Sancını 41. Haftaya kadar bekleyelim olmazsa suni dedi ve pek tavsiye etmedi. Senin için zor ve yıpratıcı olur dedi. Ama illa korkuyorsan bugun bile suni ile başlayabiliriz dedi. Sizce nasıl bi karar almalıyım. Bir cm açıklık var. Çatım de iyiymiş ve bebek normal dogum pozisyonunda. Ne tavsiye edersiniz?