Kızlar adetim biteli 1 hafta oldu 1 haftadır kasıklarımda yanma sızlama batma ve ağrı oluyor bide belim ağrıyor. İşin garibi adetime 1 hafta kaldı ben 2 hafta da 1 adet oluyorum adet döngüm 23 gün. Normalde adetim biterdi 1 hafta rahat ederdim ağrım sızım olmazdı sonraki 1 haftada adet belirtilerim başlardı. Ama adetim bittiğinden beri ağrı çekiyorum 1 haftadır. Acaba hamile kalmış olabilirmiyim korunmuyoruz zaten. Bide çok susuyorum bu ara su içiyorum bol bol bu seferde miğdem bulanıyor sudan. Daha önce 1 kürtajım var bu arada. İlk gebeliğimde adet gecikmem olunca anlamıştım üstüne görmüşüm 6 haftalıktı fetal kayıptı aldırmam gerekti. Kürtajdan 5 ay geçti kızlar cevaplarınızı bekliyorum. Bu arada benim adetime 1 hafta kala göğüslerim acırdı bu sefer acımadı. Çok rahatım sadece kasık ağrısı bel ağrısı ve suyla ilgili miğde bulantısı var.