Tgltkn Merhaba arkadaşlar 20+3 üm kasık bölgem de hatta alt tarafta tam tarif edemiyorum rahimde sanki içten bi baskı ve ağrı var 3 gündür ve geçmedi böyle olan var mı yarın doktoruma gideceğim ama içim rahat değil
Seyma_Eren Tgltkn bende öyleyim canım 25 haftalık benimde. Bugün doktora göründüm bir sıkıntı göremiyorum dedi ama ben yine de uzanıyorum sürekli
Tgltkn Seyma_Eren korkuyorum bişey var diye çalışıyorum yarın doktora gideceğim rapor alırım olmadı birkaç gün ayağa kalkıyorum bi baskı var tam genital bölgemin iç tarafında bacak aramda.geçmiş olsun size de inşallah sağlıkla kucağımıza alırız 🙏
Tgltkn Seyma_Eren kendi böbreğimde şişme varmış canım ondan kaynaklıymış bebekle ilgili bir sıkıntı yok çok şükür bol su iç dedi