Dlktpl merhaba aşılamayı devlette oluyorsun sanırım benimde haftaya Üniversite hastanesinde randevum var 3,5 yıllık evliyim 1,5 yıldır gebelik oluşmadı muhtemelen bana da aşılama yaparlar diye düşünüyorum aşılama içinde ilaç raporu çıkıyormuş sanırım bilgin var mi Bir de işleyiş hakkında bilgi verebilir misin olduktan sonra ? İnşallah hakkında hayırlısı olsun