Helobeybi SAH35 içiyordumm baya baya 2 litreyi tamamlıyordum ama artık su içmekten bıle yoruldum lavobalarda kaldm gece gunduz..😔 vallahı cok zor ya her şey artk
minikmelegim_ Gece bir litre bitiriyorum ama saat başi wcdeyim😆 gunduz de ilaclarla ictigim suyu sayinca 800-900 ml oluyor yani 2litreyi buluyorum :))
ozgeoz26 2 litre içiyorum yazın 2.5 -3 içerim diye umuyorum şuanda 2 litreyle tuvaletten çıkamıyorum sabaha kadar