Gonja Hamilelikte el ve yüzümde çok kuruma oldu sızler neler kullanıyorsunuz normal kremler sakıncalı dıye okudum ve karın cevresınde catlaklar ıcın neler kullanıyorsunuz
Asd92 Gonja Bepanthol kullanıyorum canm eczacıya danışıp almıştım çatlak içinde saf zeytinyağı kullanıyorum
Ecrinbzkrt Gonja cnm yuzume madasacol krem kullanıyorum ama haftada 2kere falan bı sakıncası yok hamıleler kullanabılır göğsüme ve karnımada zeytinyag kullanıyorum onun harıcı bırsey kullanmıyorum o bölgelere
Misssimsek Gonja valla elime yuzume herzaman kullandigim nivea krem sürüyorum. Karnima da bebe yağı kullanıyorum özel bir çatlak kremi almadim
Ask_H Gonja ben biodermanın atoderm serisini kullanıorm doktoruma danıştım sıkıntı olmaz dedi. Çatlak olmasın diye de kullanıorm birde hindistan cevizi yağ ve freil oil kullanıorm
Mrvfndk BEnnmde basladi kuruma yuzum ellerm cok degisik. Bugn avakodlu krem sürdüm de kotu mu olurms kremler .kurulukta kötü oluyo npcz ☹
1004nese Elime yüzüme krem kullanmam... Ama catladigimi gören doktorum lierac al dedi onu kullaniyorum şimdi çatlakların için.
Gonja Catlamayı onlemek içün lierac onerdı bnım de doktorum ama acayıp yuz ve ellerım kurudu , normal kremler sakıncalı yazıyor dıs macunu da okuyunca, bepanthol bi sorayım bnde bazısı onerıyor bazısı önermıyor