ebrucetin Nasıl gidiyor :) göbüşler büyüdümü 🤰🏻 Cinsiyet nedir :) ben oğluşumu bekliyorum Allah’ımın izni ile ❤️ Halsizlik ve hazımsızlık mide ağrısı var bende :/
Yoncaerim ebrucetin kızım olacak karnımda var ☺️ Halsizlik baş agrım var birde bu aralar mide bulantım başladı doktorum vitaminlerimi kesti sadece balık yiyemediğimden onun için bir vitamin kullanıyorum kızlar 5kilo aldım doktor vitamin vermedi😂 siz kaç kilo aldınız bu arada
Busraunverr ebrucetin 20+1 kızımı bekliyorum haraketlerini biraz hissediyorum içimde bi kırıpırdanmalar oluyo çok şükür 🙏🏻 ne güzel duygular 🥰
Ecrinbzkrt ebrucetin 20-4 haftalgız oğlusumu beklıyorum kıpırtıları harıka bir his en son 65 kıloydum bakalım haftaya gıdıcem kaç olmusum🥰
Dibeee Midem yanıyor ara ara bende ogluöu bekliyorum kısmetse💙💙🙏 göbegi de baya cıktı kızımda da böyleydiic karnım dar
Yoncaerim Deletedmom317 evet canım kan ilacı zaten bana vermemişti bu ay verecek demişti sadece decavit kullanıyordum onuda gece yatmadan içip yatıyordum ama almışım kilo 🤦♀️
Deletedmom317 Yoncaerim bende decavit kullanıyorum 25. Haftama girdim 10 kilo aldım ya cnm çok sklyor
Nse 74 kilo ile hamile kaldım şu an 70 kiloyum 4 kilo zayıfladım hiç almadım.. inşallah Allah izin verirse kız dediler.. ☺️
CgdmZtrk Busraunverr çok güzel duygular da ben daha alışamadım çok huylanıyorum kalbim çok hızlı atıyor 🙂
CgdmZtrk Kızlar ben hiç ilaç kullanmıyorum doktor bana sadece kan ilacı verdi. Yemene içmene dikkat et vitamin ilacına gerek yok dedi. Bizde de bu ara mide krampı var 🙁 bütün belirtiler zordu da bu da başka zormuş.
Ummuhanjeso Aşırı derecede mide yanması başladı bende. Oğlum olacak hayırlısı ile. Bir de bu aralar uyku düzenim bozuldu kızlar uyuyamıyorum 😣😣
Elifcek 20+5 ikiz oğullarım olacak . Tetanoz aşısı oldum bugün 2. Günüm kolum çok ağrıyor dün gece ateş de yaptı bende sizler yaptırdınız mı tetanoz aşısı. Midem benimde bazen ağzıma geliyor bebekler mideye baskı yaptıkça olurmuş doktorum öyle dedi
CgdmZtrk Elifcek tetanoz aşısı benı mahvetti. Ertesi gün 40 derece ateşle acile gittim serum takındım bütün kemiklerim ağrıdı. 2 gün boyunca ağladım. 2. Vurulacaktı 1 ay sonra. Vurulmucam. Bi daha aynı şeyleri yaşayamam
Elifcek CgdmZtrk ya bende öyleyim şu an halsizlik ateş 🤒 bacaklarım kemiklerim ağrıyor korkuyorum ikinci dozu yaptırmaya 1 ay sonra 2. Doz var dediler 🥺