Bde devlet hastanesine gittiğinde danışmadaki görevliden analık hakkı yaptırmak istiyorum diyorsun sigortam yok diyorsun. Oda sana kagıt çıkartıyo içini dolduruyorsun sora fotokopi çektiriyorsun 2 tane verdiği kağıdı ve her gittiğinde ondan bitane veriyosun oraya ama bide vezneye 6tl ödüyorsun her muayene de canım.