birde şunu söylemek istiyorum. adet gecikmesi olana kadar bilemeyiz hamile olduğumuzu, plansız olduğu için . bu yüzden; yaptıklarınızdan, olanlardan ben sorumluyum, ama adet gecikmeniz olduktan sonra yaptıklarınızdan ve olanlardan siz sorumlusunuz diyormuş Allah. ayet olabilir tam emin değilim bir yerde okumuştum. Allaha emanet evlatlarımız.