pPapatya BaharRRr1992 5000 ve üzeri olunca karından görülebilir. Alttan muayene için de beta hcg nin en az 1500 olması gerekir
BaharRRr1992 Anneolmak38 benim en son pazar günü yaptirdigimda 1200 lerdeydi pazartesi gittim doktora daha çok yeni dedi ama içime kurt düştü 😭Cuma büyük ihtimal gözükür dedi. Ama merak tan catlicam
BaharRRr1992 pPapatya alttan bakmadı bana ultrason ile karından baktı kasıklarım belim ve çok sarı akıntım var bunlar normal mi 🥺
pPapatya BaharRRr1992 sarı akıntıyı bilmiyorum ama kasık ve bel ağrısı normal yerleşmeye çalışıyor bebiş. Bu aralar biraz dikkat edin. Ağır işler ya da hızlı hareket etmeyin. İnşallah görürsünüz keseyi ve bebişinizi. Hayırlı olsun.
Tuqceee33 BaharRRr1992 üzülme canım normal tam 5 haftalık mı biraz 6ya yakın görünebilir insan yine de korkuyor haklısın stres yapma bol bol dinlen😍
BaharRRr1992 Tuqceee33 evet çok korkuyorum moralim bozuldu keseyi nasıl göremiyorum diye daha çok ufak dedi Dr ama şu akıntı olayını anlamıyorum Allah'ım düşük olmasin nolur ,
BaharRRr1992 Tuqceee33 Mecbur yapıyorum yardım eden yok mecbur günlük işleri yemeği yapmak zorundayım Allah'a emanet :(
Tuqceee33 BaharRRr1992 ben pek iş yapmıyorum eşim sağ olsun yardımcı oluyor sende dikkat et canm çok ilaç domestos kullanma etkilenebilirsin ilk 3 ay önemli doktorun söylemiştir mutlaka doktoruna danış herşeyi🌸