Aysegulccc 28+5im karnıma adet sancısı gibi ağrı vuruyor, sonra Rahime doğru iniyor ağrı, sizce neden? 2 gündür var ama geceleri var. Yaşayanlar?
pyymamm Aysegulccc kasıklara vuruyosa doktora görünün derim . Benim kuyruksokumumda var 3-4 gündür dün doktora yazdım magnezyumu iki kez iç günde dedi devam ederse hala gel nstye bağlıcaz erken doğum sancısına benziyo dedi. Umarım magnezyum etki eder erkenden gelmezler . 34+3 olduk bugun bizde. Sizde ihmal etmeyin
Usluglhn pyymamm benim de kuyruk sokumumda agri var bi kac gundur bende dr uma soyledim magnezyum ve kalsiyum yazdi ama erken dogum belirtisi gibi durmuyor dedi nst de sancim falan da cikmadi rahim uzunlugu da normalmis. Bende 35 haftaligim insallah erken gelmezler
pyymamm Usluglhn bana sadece magnezyum söyledi birde benim ağrım ona yaZdıgım gün sık sık oldu gecip yarım saat dolmadan bidaha sızı giriyodu ve bugune kadar hiç ne ağrım ne sızım oldu belki ondan öyle dedi bilmiyorum ama nst için henüz gitmedim normalde 36. Haftamda gitcektim bidahaki muayenem öyleydi eger bir iki gün içinde gecmezse nst için gidicem gibi duruyo gel demişti gecmezse
pyymamm Usluglhn birde ayrıntılı Zamanı rahim uzunluğun iyi erken doğum riskin yok demişti ama tabi üzerinden gecti epey zaman yine umarım erken gelmezler 🙈 vaktinde gelsinler
Usluglhn pyymamm bana da gecmez ise ona gore ne yapabiliriz diye bakariz falan dedi. Benim hic gecmiyor sag bacagima vuruyor agri bide. Bebek agirlastigi icinde yapiyor olabilir tabi. Allahim saglikla kavustursun hepimizi insallah