Kkubraaa Merhaba kizlariyi bana ayin 27 sinde catlatma ignesi yapmıştık ayın 16si adet gunum suanda kahverengi leke geldi bu normal mi yoksa adet kanamasi mi sayiliyor acaba bu arada ayin 10 unda test yaptim negatif cikti
Aysegulum27_ Kkubraaa çatlatma iğnesinin kaçıncı günü bugün gebelik testi yaptınmı birde iğnenin etkisi nezaman geçiyor
__birafitap__ Kkubraaa yani igneden sonra 14. Gun adet olunması gerekiyor normal döngü bozuluyor yani bugün benim 14. Gunum ama olmadı erken mi yaptım acaba testi 11 günde idrarda çıkarmı ki
Kkubraaa Bence o kisiden kisiye degisiyo forum da okuduysan 18. Gunde adet olanlar var ben mesela 15. Gunde test yaptim negatif cikti bugun 17. Gun hala olmadim ama her an olacak misim gibi tetikteyim