ayseakcura https://imgyukle.com/i/nI6WcI https://imgyukle.com/i/nI64Zc Nasıl olmuş bayanlar 😇 siz neler yaptınız atabilir siniz hem fikir olur 🥰
Canan_olg ayseakcura Hadi ya denemek lazım aslında bemde oyalanmış olurım youtube dan bakayım videolarına bi
mls23 bende bunu yaptım 😊[url=https://hizliresim.com/PG3BN9][img]https://i.hizliresim.com/PG3BN9.jpg[/img][/url]
ayseakcura Bde yeni başladığım için bilemiyorum kaç tane çıkar 🤷♀️ Ama tahmini bi 20 tane daha çıkar diye düşünüyorum
mls23 Bde malzemesi a kalite oldugu icin 150 tl civarı tutuyor ve tabi el isciligine paha bicilmiyor bile kolay olmadi diyebilirim 😊🤗
Bde ayseakcura anladım bende 25 tane yapmak istiyorum oyzden sordum kaç ip gitti diye ama çok teşekkür ederim
Biranne00 ayseakcura kuzum fikir olsun diye söylüyorum bu şekilde paketleyebilirsin https://imgyukle.com/i/nIfPRI https://imgyukle.com/i/nIfJ6Q Kırtasiyeden böyle etiketler bastırabilirsin bebişin ismiyle 🥰
basakcn Çok güzel olmuş elinize sağlık. Bende aynısından yapmayı düşünüyorum. Hangi ipi kullandınız acaba görsel atabilir misiniz? Ben bir ip aldım fakat ince almışım tok durmadı🙈