Merve_kucuk Sevgigursoy 19 haftalıkken en azı 227 gram en çoğu 319 gram. Doktorunuz bişey demedimi size ?
Sevgigursoy Merve_kucuk Gelişimi haftasına göre normal dedi ama böyle yazıları okuduğumda diğerleri daha yüksek gramıydı o yüzden benimki az gibi geldi bana
Busratm Sevgigursoy Doktorunuz normal dediyse iyi demektir. Sadece doktorunuzu dinleyin derim herkes kafasına göre bişeyler söylüyor. Ben sadece doktorumu dinler önemserim diğerlerine kulaklarım kapalı 🙄
deniznisa Sevgigursoy doktorun normal dediyse kafana takma canım uygulama var bende haftaya göre 260 gram yazıyodu
Yoncaerim Sevgigursoy erkekmi kızmı bebeğiniz cinsiyete görede kilo farkı oluyor benim kızım olacak dün gittim ve 20haftalık 325gramdı gayette iyi dedi doktorum
Yoncaerim Sevgigursoy normaldir bence canım sıkıntı etme zaten bebek 6aydan sonra kilo almaya başlıyor ☺️
Melike3777 Sevgigursoy kuzum 17 nin sonuna doğru gittiğimde 250 ydi şuan nedir bilmiyorum ama sıkıntı yapma bence normal gramı bebişin doktorun bişey demedimi