_aysenur Essrakrmz Canım bende baktım ama sonradan içime sinmedi ne bileyim içi silikon gibi falan ya oturmaya başladığında yıkarken belki rahatsız edici olur diye düşündüm ama yer olarak mantıklı
_elsm_ Ben almıştım çok önceden ama henüz kullanmadım yer kaplamadığı için tercih ettim her yere sığıyor üstte kalsın diye yazıyorum