Kesinlikle gereksiz değil. Bebeğin tüm organları detaylı bir şekilde inceleniyor. Genelde radyolog oluyorlar. Bebekte takip edilmesi gereken noktaları belirtiyorlar. Hemde ayrıntılada elinize gelen bebeğinizin yüz görüntüsünü birdaha kolay kolay alamıyorsunuz ☺️