Saadett03 bana da 6 7.haftalarda oyle demislerdi. Doktor gun kesti kurtaj için. Benim icime sinmedi. Agla agla icim cıktı. 2 3 gun sonra baska doktora gittimki bebek görünüyo mercimek kadar. Coi sukur aldirmadim ve dogurdum su an 8 aylık oldu bizim mercimek 😍 belki doktorun makinesiyle ilgili bi sorundur. Cunku ben gozumle gordum doktorun iyoce kontrol ettigini asla bebek görünmüyordu. Meger sonradan öğrendim ki geç ovulasyon ( gec döllenme ) oldugundan kesede de geç görünmüş