24+5 dün öğlenden beri karnım sertleşiyor sol kasığım ağrıyordu akşam dayanamayıp acile gittim serum taktılar kan tahlili idrar tahlili yağıldı temiz çıktı çok şükür kadın doğum servisine çıkarttılar kontrol amaclı ntsde sancı falan gözükmedi ama bugün hala karnım sert ve ağrım var yattığım yerden kalkmıyorum bol su içip dinleniyorum neden geçmiyor anlamış değilim ayrıca bebeğim hareketleri biraz yavaşladı sanki 😭😭