Doktorlarıda hemşireleride berbat ilgi alaka sıfır kardesim ilk anne ve yaşı küçüktü evi yakın diye bizden once hastaneye gitmişti nişanı gelince açılmayınca sezeryana almıslardı bır daha asla gebe kalmam dedi sakınlestırıp morel bile vermemişler kıza korkmus kız sonrasında ise kendi odamızı hep kendmz temizledk bebek kuvezde kalıdgı ıcın bzde hastanedeydik ne gelen yanımza ne giden biz kötü deneyim yaşadık herkeste aynı olurmu bilmem