Zhrnz Kizimmmm 31haftalik olduk bugun geceleri ozellikle cok hereketli gunduzde gece kadar olmazsada hareketleri 10 15 oluyo
Gizemdi Kizimmmm geceleri cok hareketli ozellikle gun icindede hareketli yavaslama olmadi hic hareketlerinde hepde sagimda hissediyom neden bilmiyorum 🤷♀️
deniznisa Kizimmmm bende 30 haftalığım düzenli uykusu oldu ama geceleri hiç durmuyo gündüzleri biraz az hareket ediyo bazen de çok hareket ediyo gün gün değişiyo 😊
Kizimmmm Zhrnz 30a girince hareketleri çok zayıfladı. Sanki yeni hissettiğim zamanlardaki gbi. Hiç dert dgl. Oysa ki ne kdr sertti önceleri. Cuma kontolrm var. Cumaua kdr dayanabilirsem.
Zhrnz Kizimmmm gunde 15 defa hareket etmesi normal demislerdi ama genede.icin rahat etsin diye ben cok yaptim cikolata yiyip uzerine su icip soluma uzanirdim ve karnimi oksardim bi.sure sonra belli ederdi kendini.🤗
Zhrnz Kizimmmm huzursuzsan bi acile git derim genede bende hareketleri.azaldi diye 26 ci haftamda gitmistim
Kizimmmm Gizemdi ben de genelde solda hissediyorm. Sadece can yakan hareketleri bu hafta yok oldu. Hafif hafif sadece.
Kizimmmm deniznisa ben de geceeleri uyuyamıyodum geçen haftaya kdr hareketlerinden dolayı. Ama 30a girince hareketleri çok hafif sadece doknuyo gibi.
Kizimmmm deniznisa daha bu haftalarda erken değil mi ama yerinin daralması? Cuma kontrolüm var. Bir cuma olsaydı.