Bende ilk 1 şubatta kan verdim hcg 28 çıktı reglim bir gün geçmişti. Düşük çıktı üç gün sonra yine kan ver dediler o zaman 67 çıktı ve yine çok yüksek çıkmadı bi kadın doğuma görün dediler iki gün sonra kadın doğuma gittim doktorum önemli bi sorun olmadığını söyledi o da kan tahlili istedi o zamanda 170 çıktı değerim. İğne verdi bana bebek iyice tutunsun dedi. Bugün de kontrole gittim ve keseyi gördük 😍