bsra2626 canım herkeste aynı olmaz tabi ama bende ilk hamile olduğumu öğrendiğimde testte çok silik çıkmıştı baya küçüktü yani 2 gün sonra leke geldi önemsemedim ama en son kan değerlerime baktırdığımda ilk değerime göre düşmüştü sonra düşük yaptığımı öğrendim hamileysen her ne olursa olsun lekelenme gördüğün anda git ihmal etme yerleşme kanaması vesaire diye geciştirme herkeste aynı olmayabiliyor bak şuan ikinci hamileliğim 13 haftalığım ve çok şükür ne leke nede kanama görmedim