Eva41 ay ben o ölçülerden pek anlamıyorum ya bu haftalarda daha koca kafalı oluyorlar sanırım :) ama ilerleyen haftalarda düzelir bence. Ay bende 20+0ım bugün bebeğimin hareketlerini hissetmek için sabırsızlanıyorum. Arada bi içim gıdıklanıyor gibi oluyor böyle ufacık bi pıt pıt hissediyorum ama o bebiş mi gaz mı pek ayırt edemiyorum ilk gebelik olduğu için 🥰 siz ne zaman hissettiniz tam olarak hareketlerini 🌸