Kızlar merhaba 36. Haftadayım 32. Haftada çalısır raporu almıştım ancak haftaya pazartesi 17 subat son çalısma günüm olması gerekiyor iş yerinin izne ayırması için doktor dan doğum raporu almam gerekiyor mu 4 ay ücretli izin için rapor girişi olmadan ücret ödemesi olmaz sanırım