Mervemervee Nurtac yaa evet ben de de yeni yeni başladı vücut ileriki dönemlere hazırlanıyo galiba. 15+5 deyim şimdiden ağrıyo baya 'ahhh' dedirtiyo bana.ozellikle ev supurdugum günün akşamı oluyo..hiç iş yapmamakta mümkün değil maalesef. :/ katlancaz sanirim
Arasinannesi Nurtac doktoruna sorup voltren jel kullanmana izin verirse onu masajla uygula çok zorda kalınca bana çok iyi geliyor. Yada her hangi bi nivea krem nemlendirici falan onlarla masaj yaptır.
Edos Uzanip bol bol dinlenmekten baska caremiz yok maalesef 😏Belim resmen kopacak gibi oluyor bazen hemen dinlenme moduna giriyorum.☺
Nurtac Busranrunal aynen canm bende iş yapıyım ayakta fazla kalıyım o gece yatamıyorum bile ağrısından
Busranrunal Nurtac bide gece yatakta çok.donunce oluyo benim sabah mecbur iş de yapıyorum çalışıyorum da zor oluyo
gzbrtk Maalesef 😔 biraz fazla yuruyeyim yada ev işi oda yer silme süpürme sadece teferruatlı bişey değil sanki kopuyor resmen belim çok hareket edemiyorum 😢
MintiriskamM Benimde bugün ağrıdı ya azcık iş yaptım halbuki. Sonra hemen dinlendim. yürürken de çok çabuk yoruluyorum dinlenerek geçecek herhalde. Allahım hepimizin yardımcısı olsun 😊
Nurtac MintiriskamM MintiriskamM bende öyle hemen yorulup nefes nefese kalıyorum biraz iş yapıyım ağırıyor belim