Fdm4 28+5 hamileyim bebek ara ara karnımda toplanıyo gibi kimi Doğum diyo kimi normal diyo ağrım sancım yok acile falan gitmeli miyim bi bilgisi olan başına gelen var mı 😔
Adige09 Fdm4 dinlen ayaklarını dikiş yat kasılmaların oluyor normal bende de oluyordu fazla iş miş yaomicaksin yormuycaksin bebisi
Fdm4 pPapatya hareketlerini hissediyorum dönüp duruyo içerde ama yinede sormak istedim çok teşekkür ederim