Benim arkadaşım zeynep kamile gitmişti, 17. haftasına kadar söylemediler. Uzaktan akrabası hemşireymiş, ona sorduğunda cinsiyetinin kız olduğu halinde çok çocuklu ailelerin aldırma gibi şeylere yöneldiği için söylemediklerini söylemiş. Bence saçma, ne kadar doğrudur bilmiyorum 🤷🏻♀️